Kyllä kävi mielessä, että olis siistii kun natseilla olis oma hiililouhimo kuussa, koska aurinkoenergia olisi minusta liian "tuttu juttu". Mulle tuli taas pari ideaa listaan ne tähä alas:
1. Natsit voisivat olla edelleen vihaisia siitä että jenkit keksivät ydinaseet ennen heitä, joten laasereitten ja tuikuttimien sijasta alukset voisivat ampua ns. "avaruusohjuksia" johon olisi lastattu kuunatsien omakehittelemä ydinkärki. Harmi vaan että luullakseni avaruudessa ei voi tapahtua ydinreaktiota, koska siellä ei ole ainetta, voin olla väärässä, ton päättelin ite. Natseilla voisi olla kuussa oma ydin- koelaitos/voimala (he voisivat saada energiansakkin ydinenergiasta) jossa he ovat kehittäneet tuhoisan "3.valtakunnan avaruusydinkärjen", tai jotai

.
Tässä on sekin ongelma, että ydinlaitokseen tarvitaan uraania, jota ei kuusta löydy.
2. Olen tässä miettinyt, että mikä olisi paras tapa tuottaa happea avaruudessa... Ja minulla on 2 ratkaisua...
1. Pitää asemalla suunnatonta kasvihuonetta tai leväallasta, joka tuottaa asemalle tarvittavan hapen (ja mahdollisesti ravinnonkin).
2. Valmistaa synteettistä happea, esim: "irroittaa" sitä vedestä sähköllä, "tislata" sitä valtavalla paineella ja kuumuudella jostain kaasuseoksesta, käyttää alkemiaa hapen luomiseen esim: typestä, fluorista tai vaikka hiilestä (hiilikaivosta koskeva idea tämän palstan ensimmäisessä viestissäni) on niitä muitakin vaihtoehtoja mutta tässä "helpoimmat".
Molemmissa ratkaisuissa on pari ongelmaa. Ensiksikin kuusta on aika vaikea löytää vettä kaikkiin kasvienkastelujärjestelmiin, tai edes synteesiin. Myöskin kasvihuone veisi valtavan tilan, jos sen täytyy tuottaa happea parille sadallekkin ihmiselle.
Kommentoikaa näitä ideoita ja kirjoittakaa omia alle...