Star WreckIron SkyCommunityVideosStore

Sherrypien puheet?

Keskustelua Star Wreckistä yleisesti. Onko kysymyksiä ? Täältä saat vastauksen.

Sherrypien puheet?

Postby Kedu » Fri Dec 07, 2007 23:54

Olisi kiva lukea nuo Sherrypien puheet kokonaan, että jos Jarmo tai joku muu jolta ne löytys vois laitta niitä tänne niin olisin kiitollinen. :)

Jos löytyy vielä jotakin ennen julkaisemattomia puheita tai eri versioita etc. niin ne olis mahtavia! :D
Kedu
Raumanwärter
Raumanwärter

Postby Timo Vuorensola » Sat Dec 08, 2007 01:58

Pyyntö vastaanotettu, huomioitu ja sitä prosessoidaan parhaillaan.

T.
Deus absconditus.
Deus nullus deus.
Deus nisi deus.
Timo Vuorensola
Director
Director

Postby Atte Joutsen » Mon Dec 10, 2007 18:40

Kymppi sille joka opettelee alkuperäisen käsiksen puheet ulkoa. Pisin monologi oli lähes sivun mittainen :)

-Atte
Atte Joutsen
Co-director
Co-director

Postby Kedu » Mon Dec 10, 2007 22:05

Youtubeen videolle sit kun menee kokonaan 8)
Kedu
Raumanwärter
Raumanwärter

Postby hiltsa » Mon Dec 10, 2007 22:29

olisikohan tuossa mainio paikka rekrytoida potentiaalisia uusia amatöörinäyttelijöitä Ironsky -projektiin?

8)
hiltsa
Rottenführer
Rottenführer

Postby Isojalka » Thu Dec 13, 2007 21:34

hiltsa wrote:olisikohan tuossa mainio paikka rekrytoida potentiaalisia uusia amatöörinäyttelijöitä Ironsky -projektiin?

Mulla on paha aavistus tästä...
Isojalka
Rottenführer
Rottenführer

Postby Jarmo Puskala » Fri Dec 14, 2007 12:01

Yleisön toivomuksesta, Sherrypie uncencored:

Ivanovits: "No, siinä tulivat viimeiset vahvistusjoukot. Nyt voimme... Hyppyportti aukenee! Aluksia tulee läpi!"

Sherrypie: "Kuinka monta?"

Ivanovits: "40. Tyyppi tuntematon."

Sherrypie: "Helvetti, jos tämänkin olisin tiennyt kun otin komennon vastaan... hmmmh... Olisin ottanut sen tietysti vastaan entistä suuremmalla innolla, tämän aseman tarkoitus on turvata rauhaa ja vaikka meidän täytyisi tappaa jokainen älyllinen olio tässä galaksissa, rauhan me turvaame, sillä ihmisinä olemme oikeutetut elämään rauhassa..."

Ivanovits: "Kapteeni, tämä tuskin on oikea aika pitää puhetta."

Sherrypie: ”Tämä on periaatteen kysymys - ei ole väliä onko tämä oikea vaiko väärä aika, väliä on sillä, että minulla on oikeuteni, sillä minä olen Maan kansalainen ja jo perustuslakimme turvaa minun sananvapauteni ja kun liityin armeijaan, minä vannoin puolustavani tuota lakia ja jumala tietää että niin olen piru vie tehnyt!

Pitämällä kiinni periaatteistani minä olen ylennyt tämän aseman komentajaksi enkä hitto vie aio tässä vaiheessa luopua niistä! Minun oikeuteni on pitää puhe ja vannon kautta kiven ja kannon että kukaan, ei kukaan, vie sitä oikeutta minulta, ei vihollislaivasto, eikä varsinkaan joku katkeroitunut komentaja, jonka uran huipennus on ärjyä roska-alusten kapteeneille jotka yrittävät telakoitua invapaikoille! Tuliko selväksi?"

Dwarf: "Krhm, keisari, _yhteys_ on vielä auki."

Pirk nostaa katseensa hitaasti Sherryyn näyttöruudulla ja huomaa nolosti mokanneensa.

Pirk: "No niin on, kai mää sen ny nään.

Sherrypie:
"Sinä päivänä, kun liityin armeijaan, isäni sanoi minulle 'Poikani, sinua ei ole siunattu suurilla älynlahjoilla, etkä tuolla naamalla kyllä saa rikasta emäntääkään, mutta sinä olet Ihminen, Maasta sinä olet tullut ja maaksi sinä olet jälleen tuleva. Joten osoita vähän isänmaallisuutta ja kömmi pois sieltä sängyn alta ettei minun tarvitse hävetä silmiä päästäni! Nyt on aika sinun antaa isänmaallesi vähän takaisin siitä mitä olet saanut. Maa tarvitsee sinua tänään!' Ja minähän kömmin pois sieltä sängyn alta ja annoin lääkärille sen verinäytteen!

Pirk katsoo pitkästyneenä puheen alkua. Sen jälkeen lähtee vaelteleen korokkeeltaan Infon konsolin eteen, selkä kohti puhuvaa Sherryä.

...

Sherrypie: Ja piruvie, Maa tarvitsee minua taas tänään ja minä aion täyttää velvollisuuteni Maata kohtaan! Ja olen varma että jokainen mies, nainen ja lapsi tällä asemalla tuntee samoin! Te tulette valtaamaan maan ainoastaan meidän kuolleiden ruumiidemme yli! Tietäkää että saatte maksaa kalliin hinnan jokaisesta desilitrasta meidän avaruuttamme!"

Pirk kävelee takaisin korokkeelle. Pirk luulee, että puhe loppui.

Sherrypie jatkaa paatoksella: "Me hyökkäämme kimppuunne vaikka kivin ja kepein, ja jos kepit katkeavat me käymme kimppuunne paljain käsin!

Pirk vilkaisee Dwarffia. Dwarf palauttaa katseella, että kaikki on valmista.

Pirk: "Syö valopalloja. Tulta."

Sherrypie: Raja pimeyttä vastaan vedetään tähän! Ja vaikka se veisi tuhat vuotta, sinne minne pimeys laskeutuu, me seisomme majakkana yössä! Maa ei ole alistunut Minibaari-sodassa, ja vannon kautta Jeesuksen takajalkojen että Maa ei alistu joidenkin toisesta ulottuvuudesta tulleiden hippien edes..."

Puhe keskeytyy kun taustalla posahtaa Earth forcen risteilijä tulipallona.

Sherrypie: "Mitä hittoa? Sulkekaa läjäysovet, aktivoikaa puolustusverkko."

Ivanovits: "Hyvä puhe, sir."

Sherrypie korjaa asentoaan ja alkaa pitämään puhetta.

Sherrypie: "Liittyessäni armeijaan, minä vannoin puolustavani Maata kaikkia sen vihollisia vastaan. Yhteinäistä maata olen puolustanut niin Marsin nälkiintyviä kapinallisia, kuin Minibaarien laivastoja vastaan ja kaiken sen olen tehnyt suojellakseni yhtenäistä maata, yhtenäistä ihmiskuntaa..."

Pirk: "Ei enää noita puheita!"

Ja laitetaan tähän vielä bonukseksi Ivanovitsan ja Sherrypien viimeinen kohtaus joka päätyi poistetuksi.

KOHTAUS 11.5 [Poistettu]

Sherrypie: "Susanna, tahtoisin vain sanoa... siis siltä varalta ettemme selviäisi tästä..."

Ivanovitsa: "Ei tarvitse, Joni. Me molemmat sanoimme ja teimme asioita joita kaduimme myöhemmin. Saat kaiken anteeksi."

Sherrypie: "Siis... _minä_ saan anteeksi, vai? Taisit nyt ymmärtää vähän väärin, yritin tarjota sinulle tilaisuutta pyytää anteeksi!"

Ivanovitsa: "Minulle? Ja mitähän syytä minulla olisi pyytää anteeksi tuollaiselta fanaattiselta egomaanikolta?! Sinä meidät järjestit tähän tilanteeseen!"

Sherrypie: "Juuri niin, syytä vain minua! Ellet sinä olisi syytänyt määrärahojamme kaikenmaailman kaupankäyntiin ja muuhun turhaan, meillä olisi ollut kunnon rahkeet tähän taisteluun!"

Ivanovits: "Kasva nyt isoksi!"

Sherrypie: "Narttu!"

Ivanovits: "Tampio!"

Kumpikin kääntyy poispäin nokka pystyssä ja ristii käsivarret rinnalleen.

Jarmo Puskala
Writer
Writer

Postby Isojalka » Fri Dec 14, 2007 13:07

Ja minähän kömmin pois sieltä sängyn alta ja annoin lääkärille sen verinäytteen!

Muistaakseni elokuvassa se puhu jotain kynsistä... "...kynnet pois patjan alta ja annoin lääkärin ottaa sen verinäytteen". Hitsi kun ei oo DVDeetä nyt käsillä...
Isojalka
Rottenführer
Rottenführer

Postby Kedu » Fri Dec 14, 2007 17:58

Jarmo Puskala wrote:Yleisön toivomuksesta, Sherrypie uncencored:

...Ja olen varma että jokainen mies, nainen ja lapsi tällä asemalla tuntee samoin!...

Ahaa! Harjaantunut kuuloni ei petä! Atte sanoo leffassa "...jokainen mies, jokainen nainen ja jokainen lapsi..."
Ei tuolla sinäänsä väliä ole, kun se kuulostaa paremmalta kun alkuperäinen käsis. :D
Kedu
Raumanwärter
Raumanwärter

Postby Jarmo Puskala » Mon Dec 17, 2007 11:22

Isojalka wrote:
Ja minähän kömmin pois sieltä sängyn alta ja annoin lääkärille sen verinäytteen!

Muistaakseni elokuvassa se puhu jotain kynsistä... "...kynnet pois patjan alta ja annoin lääkärin ottaa sen verinäytteen". Hitsi kun ei oo DVDeetä nyt käsillä...

Kyllä atte kömpimisestä puhuu leffassakin. Ihan alkuperäisessä käsiksessä tuo puhe oli yhtenä isona klönttinä ja sen mukaan se sitten kuvattiin. Sitten myöhemmin tajuttiin, ettei sitä kukaan kykene katsomaan ja leikattiin se elokuvassa nähtyyn muotoon.
Jarmo Puskala
Writer
Writer

Postby Atte Joutsen » Mon Dec 17, 2007 11:58

Onko sulla, Jarmo, jossain vuoden 2001-2002 käsisversioita? Se oli sitä aikaa kun käsis paisui pullataikinan lailla, ja Sherrypien puheet olivat pisimmillään sellaisia vuodatuksia että lukiessakin ihmetteli että eikö se vieläkään lopeta :)

-Atte
Atte Joutsen
Co-director
Co-director

Postby Samuli Torssonen » Thu Dec 27, 2007 17:41

Ne on nyt saatavilla kaikki, extrapitkinen puheineen :)
Samuli Torssonen
Producer
Producer

Postby Kedu » Thu Dec 27, 2007 20:02

Kiitos ja kumarrus tiimille runsaasta vastauksesta! :D
Kedu
Raumanwärter
Raumanwärter

Return to Yleistä keskustelua